Mezoterapi ile Bölgesel Zayıflama

Mezoterapi Zayıflama
Günümüzün teknik ve teknolojik imkânları sayesinde her geçen gün zayıflama yöntemlerinde bir artış meydana gelmekte ve yeni yeni zayıflama yöntemleri karşımıza çıkmaktadır.

Mezoterapi zayıflama
yöntemi ise 1980'li yılların sonlarından itibaren başta Fransız kökenli bilim insanlarınca uygulanagelmiş ve şu an otorite sayılan birçok dal doktoru tarafından tercih edilmekte olan bir zayıflama yöntemine çevrilmiştir.

• Mezoterapi Zayıflama Yönteminin Belli Başlı Özellikleri

Mezoterapi zayıflama
, bölgesel bir zayıflama metodudur. Kişinin genel vücut ağırlığını değil, fazla yağ birikimi bulunan bölgeyi etkileyerek bölgesel bir zayıflamaya aracı olur. Söz konusu bu yöntemde kullanılmakta olan iğneler, kişiye herhangi bir acı ya da ağrı hissi yaşatmazlar. Mezoterapi zayıflamada herhangi bir anestezi metoduna gerek yoktur ve işlemin etkileri yaklaşık olarak üç seansın ertesinde belirgin bir şekilde ortaya çıkar.
mezoterapi-bolgesel-zayiflama-norvec-klinik

• Mezoterapi Zayıflama Yönteminin Olası Yan Etkileri

Mezoterapi zayıflama yönteminin olası yan etkileri bazı alerjik reaksiyonlar, şişlik ve morluklardan ibarettir ve de bu etkiler gayet olağan sonuçlardır.

• Mezoterapi Zayıflama Kimler İçin Uygun Bir Zayıflama Yöntemi Değildir.

Mezoterapi zayıflama
metodu, şeker hastası olanlarda, kalp hastalarında, hamilelerde ve böbrek hastalığı olanlarda uygulanması tavsiye edilmeyen bir zayıflama metodudur.

• Mezoterapi Zayıflama Yöntemi Başka Hangi Amaçlar Doğrultusunda Tercih Edilir?

Mezoterapi oldukça geniş faaliyetleri içeren bir tedavi yöntemi olduğu için sadece zayıflama amacı ile tercih edilmekle kalmaz. Zayıflama amacının yanı sıra anti aging (yani yaşlanma karşıtı tedavi), cilt sıkılaştırma, kırışıklıklar yok etme, ciltteki kusurları yok etme, selülitleri yok etme, saç dökülmesinin önüne geçme, eklemlerdeki problemleri giderme gibi pek farklı amaçla da tercih edilmektedir.
Mezoterapi zayıflama
yöntemi ise vücudun birçok farklı bölgesine rahatça uygulanabilmekte olan bir yöntemdir. Örneğin kol, bacak, karın, dizlerin iç kısımları, yan simit, sırt, basen ve benzeri yağlanma için oldukça müsait bölgeler.
Görüldüğü üzere
mezoterapi zayıflama yöntemi oldukça komplike işlem ve tedavi gruplarını bünyesinde barındırmakta olan bir zayıflama yöntemidir. Bu yöntemin doğru düzgün bir sonuç vermesi, işinde uzman bir kurumun vereceği hizmetle mümkün olmaktadır. İletişim bilgilerimiz kısmından bize ulaşın ve mezoterapi zayıflama yöntemi hakkında her şeyi öğrenin.