Karın Germe Ameliyatı

Karın Germe

Hanımlarda doğum sonrası oluşan ya da hızlı kilo alıp verme... gibi sebeplerle ortaya çıkan karın sarkması ya da çatlaklar,
karın germe ameliyatı ile minimuma indirgenebiliyor. Böylelikle hanımların kâbusu olan bu deformasyon ortadan kaldırılabiliyor. Karnınızın ön kısmında bulunan fazla yağların alınması, sarkık derinin toplanması ve bölgede bulunan zayıf kasların güçlendirilmesiyle bu sorun ortadan rahatça kaldırılabiliyor.
Bu uygulama sonrasında karnınızda kalıcı bir iz kalacak fakat doktorunuz bu izi bikini bölgenizin altına gelecek şekilde ayarlayacaktır. 1-5 saat arası sürmekte olan bu operasyondan sonra, 1 gece hastanede kalınır. 2-4 hafta içerisinde düzelme gösteren hasta gündelik işlerine geri dönebilir. Ancak yoğun egzersizden uzak durulması ve bir süre korse takılması gerekmektedir.

karin-germe-ameliyati-norvec-klinik
Kaç tip karın germe ameliyatı vardır?
Tam
karın germe ameliyatı, kısmi karın germe ameliyatı ve ters karın germek ameliyatı olmak üzere 3 farklı ameliyat çeşidi vardır. Kesinlikle kilo verme ve zayıflama amaçlı bir ameliyat türü değildir. Hatta aşırı kilolu kişilerin ameliyat öncesi rejim ve spor yapmaları tavsiye edilir.

Yaklaşık 1-3 saat arası süren bir uygulamadır. Doktorunuz tarafından muayene edildikten sonra, deri alınacak bölge incelenir, fazlalıkların durumu belirlenir. Daha önce geçirdiğiniz hastalıklar, operasyonlar, kullanılan ilaçlar. Vs. doktorunuzla eksiksiz görüşülür. Bazı durumlarda, liposuction ile birlikte uygulanmakta olan bu operasyonun nasıl olacağına doktorunuz karar verir.

Ameliyat sonrası ne gibi uygulamalar yapılmalıdır?

Uygulama sonrası ilk günlerde oluşabilecek bazı ağrılar, doktorunuzun önereceği bir ağrı kesici ile sonlandırılabilir. 2-4 hafta arası hasta gündelik işlerine dönebilir. İlk 6 aya kadar yara iziniz pembe ve sonrasında mor iken 12. ayın sonunda yara iziniz sadece hafif belirgin bir hal alacaktır ancak doktorunuz bikini bölgenizin altına denk getireceği için sorun yaratmayacaktır.

Doktorunuzun belirleyeceği zamandan sonra başlanacak olan egzersizle karnınızdaki düzgün görüntüyü yıllarca koruyabilirsiniz. Ancak, ameliyat sırasında veya sonrasında büyük olumsuz sonuçlara maruz kalmamak için, bu konuda mutlaka deneyimli ve profesyonel bir estetik cerrah tercih etmeniz gerekmektedir. Doktorunuzla yapacağınız karşılıklı detaylı görüşmeler sonunda başarılı bir operasyon süreci yaşayabilirsiniz.

Karın germe
uygulamaları ve fiyat bilgisi hakkında bilgi almak isterseniz, iletişim bilgilerimizden bizimle irtibata geçebilirsiniz.