Kırışıklık Giderme Uygulamaları

Hanımların yıllar geçtikçe yüzlerinde oluşan kaz ayakları, kaş çatma çizgisi, üst dudak ve boyun çizgileri, mimik çizgilerini azaltmak ya da ortadan kaldırmak için, yüze küçük iğnelerle ilaç enjekte edilmesi işlemine
 denir.

848-480-kirisiklik

İşlemi ağrılı, acılı bir süreç midir?

10-15 dakikalık bir seans ile yüzünüzde size rahatsızlık veren kırışıklıklardan kurtulabilirsiniz. Öncesinde kullanılan bir lokal anestezi kremi sayesinde 20 dakika içinde ilaçlı bölge uyuşur. Sonrasında sürülen kremin fazlası silinir ve enjeksiyona başlanır. Herhangi bir ağrı acı hissetmezsiniz.

Bu işlemle var olan çizgiler 3-7 gün içerisinde kaybolur ve yeniden oluşmaz.
 yapılan bölgede herhangi bir şişliğe rastlanmaz. Sadece küçük değişiklikler görülür. Çünkü enjekte edilen ilaçla kaslar gevşer. 10-15 dakikalık bir seans ile yüzünüzde size rahatsızlık veren kırışıklıklardan kurtulabilir, kendinizi ruhen ve bedenen çok daha genç ve sağlıklı hissedebilirsiniz.

Etkisi ne kadar sürüyor?

Kişiden kişiye ve ilaçtan ilaca farklılık göstermekle birlikte genellikle etkisi 4-6 ay kadar sürmektedir.

Yapılan bölgeye 5-6 sefer daha aynı işlem uygulanırsa etkisi daha da uzun sürecektir. Etkisi geçtikten sonra, cilt yeniden eski görüntüsüne kavuşur. Çizgiler eski haline dönmeden yeniden yapılması tavsiye edilmektedir.

Aksi takdirde çok derinleşmiş çizgilerde, tamamen bir düzelme görülemez.
 Sırasında, bazı geçici yan etkiler gözükebilir. His kaybı, enjeksiyon sırasında kılcal damara denk gelme gibi durumlar olduğunda bilinmelidir ki bu durum geçicidir. En fazla 1 aya kadar tüm riskler ve yan etkiler büyük ihtimalle yok olmuş olacaktır.
Ayrıca
 aşırı terleme için de bir çözümdür. Kıl diplerine ulaşması için koltuk altınıza, deri diplerine uygulanmakta olan bu işlem, uzman bir estetik cerrah, medikal estetik uzmanları ve dermatologlar tarafından yapılmalıdır. Uzmanlar tarafından yapılan hiçbir yan etkisi olmadığı belirlenmiştir.
Hamile ve emziren bayanların, uygulatmaması gerekmektedir. Ayrıca kanser hastaları, şeker hastaları ve tansiyon hastalarının, ergenlik yaşını doldurmamış kişilerin de yaptırması uygun değildir.

Her daim güzelliğine güzellik katmak isteyen, daha genç ve daha hoş gözükmek isteyen hanımların, tercihi olan
 uygulamaları ve fiyatları hakkında bilgi almak isterseniz, iletişim numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Yorum Yazın